Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβατε.
Για να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει:
- Το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί
- Το προϊόν να είναι στην αρχική του συσκευασία με το καρτελάκι του και όλα τα εξαρτήματά/αξεσουάρ του.
- Το προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη ή το αποδεικτικό αγοράς.
- Να μας ενημερώσετε για το αίτημά σας εγγράφως στέλνοντάς μας email στο info@cannela.gr
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με κάποιο άλλο, τα έξοδα επιστροφής καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής επιβαρύνουν εσάς.
Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος ή λάθος αποστολή
Σε περίπτωση λάθος αποστολής προϊόντος ή αποστολής ελλαττωματικού προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην επιχείρηση, έχετε δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή αυτού.
Για να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει:
- Το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί
- Το προϊόν να είναι στην αρχική του συσκευασία με το καρτελάκι του και όλα τα εξαρτήματά/αξεσουάρ του.
- Το προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη ή το αποδεικτικό αγοράς.
- Να μας ενημερώσετε για το αίτημά σας εγγράφως στέλνοντάς μας email στο info@cannela.gr
Εάν επιθυμείτε η επιχείρηση μπορεί να προχωρήσει στην αλλαγή και αντικατάσταση του προϊόντος με δικά της έξοδα (εφόσον είναι διαθέσιμο), εναλλακτικά σας επιστρέφεται το αντίτιμο με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Για αίτημα επιστροφής των χρημάτων, η επιστροφή πραγματοποιείται εντός 10 ημερών από την ημέρα μέρα παραλαβής του προϊόντος από την επιχείρησή μας. Η επιστροφή χρήματων πραγματοποιείται πάντα με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, π.χ. αν μια συναλλαγή έχει πραγματοποιηθεί μέσω κάρτας, τότε και η επιστροφή πραγματοποιείται στην κάρτα και όχι με μεταφορά σε λογαριασμό του πελάτη.
* Σε οποιαδήποτε από τις παραπάνω περιπτώσεις, το κόστος υπηρεσίας της αντικαταβολής δεν επιστρέφεται.
Εξαιρέσεις από δικαίωμα υπαναχώρησης – επιστροφής
Για λόγους υγιεινής ή ασφαλείας κάποια προϊόντα δεν επιστρέφονται (όπως πιπίλες, προϊόντα φροντίδας μωρού κ.τ.λ). Πριν την αγορά τους παρακαλούμε να λάβετε υπόψη το ανωτέρω.
Δεν γίνονται δεκτές οι αλλαγές και επιστροφές προϊόντων που προέρχονται από ειδικές custom made παραγγελίες ή παραγγελίες προσωποποιημένου προϊόντος που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία του πελάτη και σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, παρά μόνο σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο ελάττωμα οπότε και πραγματοποιείται αντικατάσταση του προϊόντος.
Σε περίπτωση ακύρωσης μιας ειδικής παραγγελίας ή παραγγελίας προσωποποιημένου προϊόντος δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.